Új lakóautós fórumozó vagyok. Szeretnék mindent tudni a lakóautóról. Sajnos nem kaptunk magyar nyelvű utasítást így mindent meg kell magunknak oldani bármilyen probléma merül fel. Fiat 230 Hymer B 524 lakóautónk van.
Csak ott nem születnek élmények ahová el sem jutunk
Kerti problémájának nyitottam egy külön zárt topikot. Bárki aki kíváncsi a témára jelezze nekem és hozzáférést kap, de mivel nem erre a portálra tartozik ezért a továbbiakban csak a zárt topikban lehet a témát megbeszélni.
Részemről nincs semmi titkolnivaló, csak nem tartozik ide, Ott válaszolok is Neki.
írta Utazocica 2012.09.04. 22:19 Hát nem tudom ide tartozik e, de megprobálom.
GáborApa, ezt a cikket biztosan Te irtad. Most már beirhatnád mint külsö hivatkozást a Kempingmániát is. Egészen jól mutatna ...
Nem tudom miből jöttél rá, de igazad van, én írtam. Először. Nem tudom tudod-e, de a wiki úgy működik, hogy bárki írhat egy cikket, és abba utána bárki bármit beleírhat. Ezután jól elvitázgatnak azon, hogy kinek van igaza. Az én írásomba is mindenki beleokoskodott, és belefirkált. Átírta úgy ahogy ahogy az illető a saját ismeretei szerint gondolta. Nekem meg el is ment a kedvem az egész wikipédiától, mert nem azért írtam, hogy utána vitatkozgassak róla.. Ugyanis szép dolog ez a mindenki beleszerkeszt mindenki írásába elv, viszont ez a gyakorlatban úgy történt, hogy jött x, ember aki egyszerűen csak kritizált, de nem javasolt jobbat. Azután y, z ember és belefirkált mindenféle hülyeséget, aztán jött a, b ember és telerakta linkekkel, mert így akart jó pontot a kedves kereskedőjénél, aztán jött c ember, aki ugyan nem ért az egészhez, de mert reklámnak vélte, ezért kitörölte az összes hivatkozást. Azt is ami jogos volt. Az utóbbi időben valaki úgy írta át az egyes részeket, hogy egy laikus számára már úgy néz ki, mintha a mai lakóautókban már elavult technika lenne a gázfűtés és az abszorpciós hűtő. Igaz, hogy jó dolog a dízelfűtés, de azért a lakóautók 90%-ában még gázfűtés van, tehát egy lexikont nem kéne ennyire elvinni abba az irányba. A fűtés korábban gázüzemű készülékekkel oldották meg még a tárgyeset is lemaradt.
Ilyen megfogalmazást sem írnék sosem egy lexikonba, hogy lentről fentre elcsövezett. Az meg hogy külön WC papír kell a lakóautóhoz... szerintem nem tartozik a legfontosabb tulajdonságai közé.
Szóval ehhez az íráshoz már nem adnám a nevemet, de köszi az észrevételt
Szívesen! Most lesz a csere? Vagy még csak nézelődsz?
Kinéztem egy Ford Transitot egy Pesti kereskedőnél...elméletileg beszámitaná az én lakómat + ráfizetnék...csak tudod ilyenkor mindég a tiédet a legalacsonyabb áron számolja az övét meg a legmagasabbon igy meg nagy a bukta... de bizok hogy majd összejön szeptember folyamán esedékes
Köszi a választ....valami ilyesmire gondoltam én is...csak azért mégis szerettem hallani a válaszát olyasvalakinek aki ilyet használ...az mégis benne van és tudja a dolgokat...
Szívesen! Most lesz a csere? Vagy még csak nézelődsz?
A lakóautókon hiába van elöl a motor, mégis egyértelműen a hátsó keréken van a nagyobb és állandó terhelés. Nem azért javasolom a hátsóhajtást mert nekem az van, hanem mert sokszor utaztam együtt másokkal akiknek első hajtás volt, és láttam a különbséget. Sárban, homokon, vagy csak kavicsos utakon az emelkedőkön egyértelműen a hátsókerékhajtás biztosabb volt. Kifarolástól nem kell félni, a súly/teljesítmény arány azért messze van a személyautóknál kifarolós kocsikétól. Tehát túl nagy a terhelés ahhoz, hogy egy kanyarban csakúgy kipörgesd a hátulját. Az első kerekes kocsiknál viszont gyakori a kipörgés, ha nem tapad eléggé a talaj.
Ha tudsz dupla kerekest az a legjobb, mert kisebb lesz az egy gumira eső terhelésed, és szerintem még a homokos süppedős talajon is jobban elmész vele. Defektnél nagyobb a macera, de ha az összes kilométerhez nézzük a defektek számát akkor ez szerintem megéri.
Az autógyártásban a hátsóhajtás előállítása drágább és nyilván a kocsi is valamivel nehezebb. Szerintem csupán ezért csinálnak sok lakóautót első kerék hajtással, mert így olcsóbb az induló ár.
Még egy előny, hogy jellemzően a hátsókerekes kocsiknál jobban alá lehet szedni a kormányt is, így kisebb helyen meg tudsz vele fordulni.
Köszi a választ....valami ilyesmire gondoltam én is...csak azért mégis szerettem hallani a válaszát olyasvalakinek aki ilyet használ...az mégis benne van és tudja a dolgokat...
írta lekvar 2012.08.26. 22:07 Sziasztok Szeretnék kérdezni valamit...most egy Fiat Ducato lakóautóm van amit majd szeretnék lecserélni...kinéztem egy Ford Transit-ot...úgy tudom hogy a Fordok azok hátsó meghajtásúak sőt ennek dupla kereke van hátul...mármint kettő egymás mellett...a kérdés az lenne hogy akinek van ilyen lakóautója vagy hátsó húzós hogy mit tud mondani a hátsó húzósról?hogy viselkedik az utón?esőbe milyen?nem kell félni hogy kifarol a hátulja?vagy egyáltalán mi a különbség vezetés közben az első húzóstol?rosszabb?jobb? Kell e félni töle? Megszokható? Köszi mindenkinek
Szia! Fordból van első is hátsó is.
A lakóautókon hiába van elöl a motor, mégis egyértelműen a hátsó keréken van a nagyobb és állandó terhelés. Nem azért javasolom a hátsóhajtást mert nekem az van, hanem mert sokszor utaztam együtt másokkal akiknek első hajtás volt, és láttam a különbséget. Sárban, homokon, vagy csak kavicsos utakon az emelkedőkön egyértelműen a hátsókerékhajtás biztosabb volt. Kifarolástól nem kell félni, a súly/teljesítmény arány azért messze van a személyautóknál kifarolós kocsikétól. Tehát túl nagy a terhelés ahhoz, hogy egy kanyarban csakúgy kipörgesd a hátulját. Az első kerekes kocsiknál viszont gyakori a kipörgés, ha nem tapad eléggé a talaj.
Ha tudsz dupla kerekest az a legjobb, mert kisebb lesz az egy gumira eső terhelésed, és szerintem még a homokos süppedős talajon is jobban elmész vele. Defektnél nagyobb a macera, de ha az összes kilométerhez nézzük a defektek számát akkor ez szerintem megéri.
Az autógyártásban a hátsóhajtás előállítása drágább és nyilván a kocsi is valamivel nehezebb. Szerintem csupán ezért csinálnak sok lakóautót első kerék hajtással, mert így olcsóbb az induló ár.
Még egy előny, hogy jellemzően a hátsókerekes kocsiknál jobban alá lehet szedni a kormányt is, így kisebb helyen meg tudsz vele fordulni.
Sziasztok Szeretnék kérdezni valamit...most egy Fiat Ducato lakóautóm van amit majd szeretnék lecserélni...kinéztem egy Ford Transit-ot...úgy tudom hogy a Fordok azok hátsó meghajtásúak sőt ennek dupla kereke van hátul...mármint kettő egymás mellett...a kérdés az lenne hogy akinek van ilyen lakóautója vagy hátsó húzós hogy mit tud mondani a hátsó húzósról?hogy viselkedik az utón?esőbe milyen?nem kell félni hogy kifarol a hátulja?vagy egyáltalán mi a különbség vezetés közben az első húzóstol?rosszabb?jobb? Kell e félni töle? Megszokható? Köszi mindenkinek
Üdvözlet a csapatnak! Mi lecseréltük a lakóautót ( az okok ismeretlenek :) ) egy lakókocsira, ezért nagyon örülünk ennek a honlapnak, így egy-egy találkozón, mint KEMPINGEZŐK tovább is talizhatunk kedves lakóautós ismerőseinkkel.Meg mindenkivel Tehát üdv! Karó Ilda