Bosznia-Hercegovina

Lakokocsis
Szigethalom
3 mániapont

Elindultunk szép hazánkból, mint friss nyuggerek, sokk nyitott kérdéssel a vállunkon !! Irány Bosznia-Hercegovina Szigethalomról !!. Határokon Magyar -Horvát-Bosznia, semmi gond gyors átkelés, utána belevetettük magunkat a nagy ismeretlenbe, izgalomba !!! Bizony nyílott a szánk szemünk azt a természeti csodát látván. Parkoltunk aludtunk, parkolóba, víz partokon csodás hegyen úgy 1014 m magas hegyen is. Senki nem szólt hozzánk sem sőőt úton útfélen boltban pénzváltóban ,csak a kedvességet tapasztaltuk. Mostar úgymond a boszna oldalt ,közvetlen a hídhoz lejárónál 50 méterre parkoltunk , aludtunk 10 Eu -ért. Szerintünk ez Délelőtt 11 órától másnap reggeli 7 óráig szerintünk nagyon jó és főleg biztonságban vóltunk!!!. Tovább mentünk ha már itt vagyunk a tengerhez. Neum egy éjszaka a tengerpartól 5 méterre egy sóderos parkolóban !! Na ez vólt az igazi élmény !! Bár a víz úgy 22 fokos volt de én besegeltem vagy 2 órára ,mozgással nagyon jó volt. 15 Euró vólt a parkolás biztonságban !! Ennyiért a tengertől 5 méterre ,kemping kicsit többe kerülne !! Persze azért Ducatonk ami 30 éves 1,9 cm3 71 Le a hegynek fel .és le is kívállóan bírta, még azt is hogy 3/4 órán keresztül 1 fokozatban mentünk az ég felé !! Murvás hegyi út Isten hátamögött, még a birka és a kecske is csak juhásszal mert oda menni !! Vissza felé Visegrád felé mentünk ,28 alagutat számóltunk meg a mamival,+ a természeti csoda ami még jött közbe !! Aránylag jó utak sőőt,de mi elvetemültek csak a sárga jelzésüeken mentünk, mert így többet láttunk. Kóstoltuk az út szálén a forrás vizeket ami a ki írás szerint 1957 ben lett telepítve!! Hideg nagyon jó ízü ,és az én kényes gyomromat (mert csak a sör) sem rontotta el. Persze ne feledkezzünk .meg az üzemanyagról se.1Euró/2 KM, ezek után 1,71-1,91 között mozgott az ára, amiben az olcsóbb az Eu 4 es drágább az Eu 5 ös anyag. Minden pénzt elfogad az Eurótól a KM ig Rendesen váltottak és adtak vissza . Határ előtt teletankoltunk ,és a maradék KM ünket elköltöttük!! Amúgy köszönet Gáborapának hogy sok mindenben segített a Lakóautózás rejtelmeibe ,és megoldásaiban!!. A Puritán le írásért is mert én csak kicsit értek a számító géphez, és még ha lehet Később 1,2 képet is a jellegzetesebbeket mellé tesszük valahogy Gáborapával Üdv mindenkinek.

Vagyok mert csináltak!!
#12852     2017.06.08. 18:54     3 embernek tetszik
Hasznos volt ez a tartalom? Adj rá értékelést!