Pickup felépítmények 4X4, Off road

Létrehozás dátuma: 2012.12.23.

1
2
3
4

Hozzászólások

Blue

291 mániapont

írta GaborApa 2013.01.17. 16:11


Nem azt mondtam, hogy a bármilyen pickup 4,2 m magas lesz
azt kérdezted mekkora helyen tudod majd tárolni parabolával a tetején, azt az autót amiről nem tudunk semmi többet.
Na, a 4252 milliméter magas helyen elég nagy valószínűséggel mindegyiket tudod 10_02_kacsint.gif

Pacsó Tomi 20_20_sir.gif

Bárhova, bármikor, bármivel.
#2220     2013.01.17. 16:28     1 embernek tetszik    

GaborApa
Turkish Valentine
3239 mániapont

egyik pickup


másik pickup

Mindenhol ... otthon
#2219     2013.01.17. 16:24     2 embernek tetszik    

GaborApa
Turkish Valentine
3239 mániapont

írta Attila9 2013.01.17. 16:02


Bármilyen pickupra teszünk egy felépítményt az lesz 4,2 m magas, mert van aki azt írja max. 2,7 m?

Nem azt mondtam, hogy a bármilyen pickup 4,2 m magas lesz
azt kérdezted mekkora helyen tudod majd tárolni parabolával a tetején, azt az autót amiről nem tudunk semmi többet.
Na, a 4252 milliméter magas helyen elég nagy valószínűséggel mindegyiket tudod 10_02_kacsint.gif

Mindenhol ... otthon
#2218     2013.01.17. 16:11     2 embernek tetszik    

Attila9
Hajdúszoboszló
12 mániapont

írta GaborApa 2013.01.17. 15:03

Kedves Attila!
Te ugye autózol meg van is autód. Biztos tudsz tanácsot adni, hogy én a következő autómat mekkora helyen fogom tudni tárolni.

Melyik pickupra gondoltál? Milyen felépítmény van rajta?

valószínűleg elegendő lesz:
Magasság 4252 milliméter
Szélesség 3127 milliméter
Hosszúság 8043 milliméter
szerintem elegendő lesz 10_02_kacsint.gif

ha azonban ennél nagyobb pickupot veszel, akkor meg... nem
ez viszont egészen biztos

Azóta, hogy kiderült, , hogy még nem láttál Pickupot közelről megtetted már, hogy megnéztél egyet is?

Bármilyen pickupra teszünk egy felépítményt az lesz 4,2 m magas, mert van aki azt írja max. 2,7 m?
#2217     2013.01.17. 16:02        

GaborApa
Turkish Valentine
3239 mániapont

írta Attila9 2013.01.17. 13:02
Milyen nagy helyen lehet tárolni egy pickupot felépítménnyel?
Úgy, hogy ki is tudjak állni alóla, és műholdvevő van a tetején. Magasság-szélesség-hosszúság?
Kedves Attila!
Te ugye autózol meg van is autód. Biztos tudsz tanácsot adni, hogy én a következő autómat mekkora helyen fogom tudni tárolni.

Melyik pickupra gondoltál? Milyen felépítmény van rajta?

valószínűleg elegendő lesz:
Magasság 4252 milliméter
Szélesség 3127 milliméter
Hosszúság 8043 milliméter
szerintem elegendő lesz 10_02_kacsint.gif

ha azonban ennél nagyobb pickupot veszel, akkor meg... nem
ez viszont egészen biztos

Azóta, hogy kiderült, , hogy még nem láttál Pickupot közelről megtetted már, hogy megnéztél egyet is?

Mindenhol ... otthon
#2216     2013.01.17. 15:03        

Attila9
Hajdúszoboszló
12 mániapont

Milyen nagy helyen lehet tárolni egy pickupot felépítménnyel?
Úgy, hogy ki is tudjak állni alóla, és műholdvevő van a tetején. Magasság-szélesség-hosszúság?
#2214     2013.01.17. 13:02        

Jamesz
Szigethalom
647 mániapont

írta GaborApa 2013.01.08. 09:47

Jaaa

Hát ha kényelmeset szeretnél akkor viszont ez a tuti >>>
10_02_kacsint.gif
írta Attila9 2013.01.08. 09:28


Igazad van kellene egy kis gyakorlati tapasztalatot szereznem. Nem sokat ültem pickupban és nem tudom, hogy fogja bírni a derekam. A derekam már nyűgös egy kicsit, csak a magas, kényelmes ülést szereti, mint a Picassómban.

Ez legyen a legnagyobb problémád....egy karosszéria lakatos még berúgva is átszereli az általad kért bármelyik ülést...cirka 20 perc alatt.

Ha ülhetsz ne állj , ha fekhetsz ne ülj....
#2121     2013.01.08. 21:56        

GaborApa
Turkish Valentine
3239 mániapont

Ha meg off off off roadra mész akkor a mai nap képe a cél 10_02_kacsint.gif

Mindenhol ... otthon
#2119     2013.01.08. 20:49        

GaborApa
Turkish Valentine
3239 mániapont

írta Attila9 2013.01.08. 09:28


Igazad van kellene egy kis gyakorlati tapasztalatot szereznem. Nem sokat ültem pickupban és nem tudom, hogy fogja bírni a derekam. A derekam már nyűgös egy kicsit, csak a magas, kényelmes ülést szereti, mint a Picassómban.
Jaaa

Hát ha kényelmeset szeretnél akkor viszont ez a tuti >>>
10_02_kacsint.gif

Mindenhol ... otthon
#2111     2013.01.08. 09:47        

Attila9
Hajdúszoboszló
12 mániapont

írta Attila9 2013.01.07. 15:26


Köszi, van benne megfontolandó és jó az a felépítmény!

Igazad van kellene egy kis gyakorlati tapasztalatot szereznem. Nem sokat ültem pickupban és nem tudom, hogy fogja bírni a derekam. A derekam már nyűgös egy kicsit, csak a magas, kényelmes ülést szereti, mint a Picassómban.
#2110     2013.01.08. 09:28        

GaborApa
Turkish Valentine
3239 mániapont

írta Jamesz 2013.01.07. 16:23


Naaaa.....ez meg már kissé túlzás.....jólesik ....de én visszafogodtabban nyilatkoznék az említett szerkezetről...:-))))
Igaz a hülye egy kicst erős volt. 20_30_szegyell.gif

De a többi, az tény 30_70_tada.gif

Mindenhol ... otthon
#2107     2013.01.07. 16:58        

Jamesz
Szigethalom
647 mániapont

írta GaborApa 2013.01.07. 16:12

Jancsi!
A Tied a legjobb ár-érték arányú szerelvény jelenleg a hazai (de talán az egész világ)piacon.
Ehhez kétség sem fér.

Azonban hegyi terepekre lássuk be .....

Ha viszont valaki nem terepezni akar hanem egy szép, impozáns, kényelmes, lakókocsit feleannyiért mint amennyi az értéke és negyedannyiért mint a beleszerelt extrák, akkor hülye ha nem ezt veszi >>>

Naaaa.....ez meg már kissé túlzás.....jólesik ....de én visszafogodtabban nyilatkoznék az említett szerkezetről...:-))))

Ha ülhetsz ne állj , ha fekhetsz ne ülj....
#2106     2013.01.07. 16:23        

GaborApa
Turkish Valentine
3239 mániapont

írta Jamesz 2013.01.07. 16:03


Gábor ..Te most lényegébe kinek drukkolsz ???? Mi bajod van a Hemivel....szimpatikus kis autó ...vagy nem ??

Ráadásul ez a felépítmény is ami egy millió ...én kettőért adok a pickuphoz olyan felépítményt amibe ilyenből cirka nyolc fér el....és plusz nem is említem de akkora de akkora klozettja van !!!! :-)))
Jancsi!
A Tied a legjobb ár-érték arányú szerelvény jelenleg a hazai (de talán az egész világ)piacon.
Ehhez kétség sem fér.

Azonban hegyi terepekre lássuk be .....

Ha viszont valaki nem terepezni akar hanem egy szép, impozáns, kényelmes, lakókocsit feleannyiért mint amennyi az értéke és negyedannyiért mint a beleszerelt extrák, akkor hülye ha nem ezt veszi >>>

Mindenhol ... otthon
#2105     2013.01.07. 16:12        

Jamesz
Szigethalom
647 mániapont

írta Attila9 2013.01.07. 15:26


Köszi, van benne megfontolandó és jó az a felépítmény!

Gábor ..Te most lényegébe kinek drukkolsz ???? Mi bajod van a Hemivel....szimpatikus kis autó ...vagy nem ??

Ráadásul ez a felépítmény is ami egy millió ...én kettőért adok a pickuphoz olyan felépítményt amibe ilyenből cirka nyolc fér el....és plusz nem is említem de akkora de akkora klozettja van !!!! :-)))

Ha ülhetsz ne állj , ha fekhetsz ne ülj....
#2104     2013.01.07. 16:03     1 embernek tetszik    

ISMANI
Budapest
4 mániapont

Ez egy nagyon szép felépítmény! Azt hiszem 8-10 éve készítettem!Az Őrségben van Nagyrákoson!
#2102     2013.01.07. 15:47        

Attila9
Hajdúszoboszló
12 mániapont

írta GaborApa 2013.01.07. 09:53

Nem ajánlok, mert amiben nincs tapasztalatom olyan ügyben nem ajánlok semmit, csak elgondolkodtatott, hogy semmi tapasztalattal tényleg erre rászánsz 4-5 milliót?

Lehet, hogy első évben én vennék egy olcsó, használt, kicsi lakókocsit, amin nem lehet sokat bukni, ha nem jön be a kempingezés. Azt a Xarával is el lehet húzni Erdélybe. és a hegyi utakat meg gyalog járkálod.
Aztán ha már van némi tapasztalat meg tart a lelkesedés, közben ismerkedsz a pickupokkal akkor még mindig ráérsz venni valamit, vagy sk beépíteni mondjuk egy ilyen felépítményt >>>
Szerintem!

Ez használt és így üres, majd felhívom?
#2101     2013.01.07. 15:30        

Attila9
Hajdúszoboszló
12 mániapont

írta GaborApa 2013.01.07. 09:53

Nem ajánlok, mert amiben nincs tapasztalatom olyan ügyben nem ajánlok semmit, csak elgondolkodtatott, hogy semmi tapasztalattal tényleg erre rászánsz 4-5 milliót?

Lehet, hogy első évben én vennék egy olcsó, használt, kicsi lakókocsit, amin nem lehet sokat bukni, ha nem jön be a kempingezés. Azt a Xarával is el lehet húzni Erdélybe. és a hegyi utakat meg gyalog járkálod.
Aztán ha már van némi tapasztalat meg tart a lelkesedés, közben ismerkedsz a pickupokkal akkor még mindig ráérsz venni valamit, vagy sk beépíteni mondjuk egy ilyen felépítményt >>>
Szerintem!

Köszi, van benne megfontolandó és jó az a felépítmény!
#2100     2013.01.07. 15:26        

GaborApa
Turkish Valentine
3239 mániapont

írta Attila9 2013.01.06. 11:46

Lehet, még nem tudom mi lenne a jobb! A pickupot másra nem használnám. Túrázni, kirándulni fogok hegyekben, és rosszabb utakon is el szeretnék menni. Kicsi valami kéne ami bírná a terepet. Mást ajánlasz? Szivesen veszem a tapasztaltak tanácsait.
Mire kérdezzen aki nem ért az autókhoz, meg lehet meg sem mondanák az igazat?
Egy Citroen Xsara picassoval járok diesel, jó és kényelmes, de személykocsi. A legtöbbször nem megyek be vele ahová kéne.
Nem ajánlok, mert amiben nincs tapasztalatom olyan ügyben nem ajánlok semmit, csak elgondolkodtatott, hogy semmi tapasztalattal tényleg erre rászánsz 4-5 milliót?

Lehet, hogy első évben én vennék egy olcsó, használt, kicsi lakókocsit, amin nem lehet sokat bukni, ha nem jön be a kempingezés. Azt a Xarával is el lehet húzni Erdélybe. és a hegyi utakat meg gyalog járkálod.
Aztán ha már van némi tapasztalat meg tart a lelkesedés, közben ismerkedsz a pickupokkal akkor még mindig ráérsz venni valamit, vagy sk beépíteni mondjuk egy ilyen felépítményt >>>
Szerintem!

Mindenhol ... otthon
#2097     2013.01.07. 09:53        

Jamesz
Szigethalom
647 mániapont

írta Attila9 2013.01.06. 10:27
Mit ajánlotok, milyen márkájú pickupot érdemes venni használtan?

Szerintem egy szerény , cirka 5 év körüli Dodge Ram 1500- as Hemit !!

Ez egy kellemes , 5,7 literes , 400 lóerős ,általában etanolra átalakított pickup , az úton biztos nem fognak lenézni vele .
Ha akarod lényegében feltehetsz rá bármilyen építményt , vagy akár egy kamiont , esetleg egy vonatszerelvényt ...észrevenni túlzottan nem fogja. Ez cirka 4 millió...szinte ingyen van !!! :-)))

Ha ülhetsz ne állj , ha fekhetsz ne ülj....
#2094     2013.01.06. 21:24     1 embernek tetszik    

Attila9
Hajdúszoboszló
12 mániapont

írta GaborApa 2013.01.06. 10:52

Attila!
Itt mindenki nagyon szeretne Neked segíteni, de ennyire általános kérdésre nem lehet.
A kérdésedre ha lenne 1 tuti válasz akkor
- mindenki olyat venne
- az az egy márka maradna a földön
- ezután pedig a fenti kérdést már nem is lehetne feltenni 10_02_kacsint.gif

Szerintem fordítsd meg a dolgot.
Nézz ki valamit a használtautó.hu-n és akkor konkrét autóra tudsz rákérdezni amire konkrét válaszokat kaphatsz.
Lehet hogy valakinél konkrét tapasztalat lehet, hogy csak hallott róla, de valami talán lesz.

Amúgy meg, ha a pickupot másra nem használnád csak a kirándulásokra, akkor nem is biztos, hogy ez kell neked.

Milyen autód van most?
Az
írta GaborApa 2013.01.06. 10:52

Attila!
Itt mindenki nagyon szeretne Neked segíteni, de ennyire általános kérdésre nem lehet.
A kérdésedre ha lenne 1 tuti válasz akkor
- mindenki olyat venne
- az az egy márka maradna a földön
- ezután pedig a fenti kérdést már nem is lehetne feltenni 10_02_kacsint.gif

Szerintem fordítsd meg a dolgot.
Nézz ki valamit a használtautó.hu-n és akkor konkrét autóra tudsz rákérdezni amire konkrét válaszokat kaphatsz.
Lehet hogy valakinél konkrét tapasztalat lehet, hogy csak hallott róla, de valami talán lesz.

Amúgy meg, ha a pickupot másra nem használnád csak a kirándulásokra, akkor nem is biztos, hogy ez kell neked.

Milyen autód van most?

Lehet, még nem tudom mi lenne a jobb! A pickupot másra nem használnám. Túrázni, kirándulni fogok hegyekben, és rosszabb utakon is el szeretnék menni. Kicsi valami kéne ami bírná a terepet. Mást ajánlasz? Szivesen veszem a tapasztaltak tanácsait.
Mire kérdezzen aki nem ért az autókhoz, meg lehet meg sem mondanák az igazat?
Egy Citroen Xsara picassoval járok diesel, jó és kényelmes, de személykocsi. A legtöbbször nem megyek be vele ahová kéne.
#2086     2013.01.06. 11:46        

GaborApa
Turkish Valentine
3239 mániapont

írta Attila9 2013.01.06. 10:27
Mit ajánlotok, milyen márkájú pickupot érdemes venni használtan?
Attila!
Itt mindenki nagyon szeretne Neked segíteni, de ennyire általános kérdésre nem lehet.
A kérdésedre ha lenne 1 tuti válasz akkor
- mindenki olyat venne
- az az egy márka maradna a földön
- ezután pedig a fenti kérdést már nem is lehetne feltenni 10_02_kacsint.gif

Szerintem fordítsd meg a dolgot.
Nézz ki valamit a használtautó.hu-n és akkor konkrét autóra tudsz rákérdezni amire konkrét válaszokat kaphatsz.
Lehet hogy valakinél konkrét tapasztalat lehet, hogy csak hallott róla, de valami talán lesz.

Amúgy meg, ha a pickupot másra nem használnád csak a kirándulásokra, akkor nem is biztos, hogy ez kell neked.

Milyen autód van most?

Mindenhol ... otthon
#2085     2013.01.06. 10:52        

Attila9
Hajdúszoboszló
12 mániapont

Mit ajánlotok, milyen márkájú pickupot érdemes venni használtan?
#2083     2013.01.06. 10:27        

DEP76
DEP Tanya
147 mániapont

írta Blue 2013.01.04. 20:43


Megnézném én azt a szerencsétlen magyart aki leakarja ezt papírozni hogy megfeleljen a Nemzeti Közlekedési Hatóságnak hogy Magyar rendszámot is kaphasson.
30_90falba.gif

Majd megy tót rendszámmal.
Ők is unijó-sok csak másként.

4x4 felező, eljutunk mindenhova
#2075     2013.01.05. 19:50        

GaborApa
Turkish Valentine
3239 mániapont

írta Blue 2013.01.04. 20:43


Megnézném én azt a szerencsétlen magyart aki leakarja ezt papírozni hogy megfeleljen a Nemzeti Közlekedési Hatóságnak hogy Magyar rendszámot is kaphasson.
30_90falba.gif
Van egy olyan kék hely ahol minden ilyen amerikai izét szívesen látnak 10_03_lol.gif

Mit szólnál a mai nap képéhez?

Mindenhol ... otthon
#2074     2013.01.05. 12:00        

Blue

291 mániapont

írta DEP76 2013.01.03. 21:29
A nap képével megint nekünk kedveskedik:) Gábor.

Megnézném én azt a szerencsétlen magyart aki leakarja ezt papírozni hogy megfeleljen a Nemzeti Közlekedési Hatóságnak hogy Magyar rendszámot is kaphasson.
30_90falba.gif

Bárhova, bármikor, bármivel.
#2072     2013.01.04. 20:43        

DEP76
DEP Tanya
147 mániapont

A nap képével megint nekünk kedveskedik:) Gábor.

4x4 felező, eljutunk mindenhova
#2067     2013.01.03. 21:29        

ISMANI
Budapest
4 mániapont

írta Attila9 2012.12.27. 11:51


A súlyelosztás és a helykihasználás miatt nem alkalmasabb a kabint szimplafülkésre tenni?
Csak a helyszűke miatt kényelmetlen?
Olvastam ,hogy pick-upot nem láttál még közelről! Szerintem vedd a bátorságot és közelíts meg egyet a szalonban még bele is ülhetsz aztán majd eldöntöd akarod e vagy nem.
Addig nincs sok értelme bármiről is beszélni!
#1998     2012.12.27. 13:12        

Attila9
Hajdúszoboszló
12 mániapont

írta ISMANI 2012.12.26. 22:45


Én a szimpla fülkésről mindenkit lebeszélnék. Ha ketten ültök benne a kabátodat a táskádat csak a másik ölébe tudod tenni! Kényelmetlen, hosszabb útra alkalmatlan! Én sajnos kipróbáltam /dodge dakota/ ami nagyobb mint a japánok de semmire nem jó!! Ha egy csomag rágógumival elvagy hosszabb úton akkor jó mert az elfér!!

A súlyelosztás és a helykihasználás miatt nem alkalmasabb a kabint szimplafülkésre tenni?
Csak a helyszűke miatt kényelmetlen?
#1995     2012.12.27. 11:51        

nemo25
Ecser City
525 mániapont

Új idők új szele. Megújul a Land Rover Defender is. A 2013-ban, 65 éves alap modellt egy teljesen új szerkezet váltja. Lehet vitázni, kinek mi tetszik benne, és mi az ami nem.

http://www.autonavigator.hu/autosvilag_hirei/jon_de_meg_egy_kicsit_varjunk_ra_az_uj_land_rover_defender-9185

"Utad értelme nem a cél, hanem a vándorlás."
#1979     2012.12.27. 01:38        

ISMANI
Budapest
4 mániapont

írta GaborApa 2012.12.26. 20:59


Szerintem csupán tapasztalatlan, ámde lelkes érdeklődő.
Most csak pontosítottuk, hogy a nagyobb plató az több helyet jelent. biztos ami biztos.

Emlékezz Pacso Tomira! Neki is voltak érdekes felvetései, de szerintem ezzel nincsen semmi baj 10_02_kacsint.gif

Én a szimpla fülkésről mindenkit lebeszélnék. Ha ketten ültök benne a kabátodat a táskádat csak a másik ölébe tudod tenni! Kényelmetlen, hosszabb útra alkalmatlan! Én sajnos kipróbáltam /dodge dakota/ ami nagyobb mint a japánok de semmire nem jó!! Ha egy csomag rágógumival elvagy hosszabb úton akkor jó mert az elfér!!
#1976     2012.12.26. 22:45     1 embernek tetszik    

GaborApa
Turkish Valentine
3239 mániapont

írta Blue 2012.12.26. 13:26

Attila minden kötekedés nélkül próbálom kitalálni hogy te ennyire együgyű vagy, vagy ennyire dörzsölt.
....
Egyben biztos vagyok átlag ember nem lehetsz.

Szerintem csupán tapasztalatlan, ámde lelkes érdeklődő.
Most csak pontosítottuk, hogy a nagyobb plató az több helyet jelent. biztos ami biztos.

Emlékezz Pacso Tomira! Neki is voltak érdekes felvetései, de szerintem ezzel nincsen semmi baj 10_02_kacsint.gif

Mindenhol ... otthon
#1967     2012.12.26. 20:59        

Blue

291 mániapont

írta Attila9 2012.12.26. 12:10

Attila minden kötekedés nélkül próbálom kitalálni hogy te ennyire együgyű vagy, vagy ennyire dörzsölt.
A két értelmű szavakkal jól bánsz de hogy véletlen e nem vagyok benne biztos.
Én is "kalandoztam" a zűrös helyeken is, és a saját utcánkba is hogy hazataláljak(mégis meghatározom hogy hol, már ha nem akarok ködösíteni).
""Elnézést, nem világosan kérdeztem. Van aki azt mondja hogy a szimpla kabinos, vagy king-cabos típusú pickupon a súlypontelosztás kedvezőbb. Én még arra is gondolok, hogy ezeken több hely lenne a felépítménynek. Mi a véleményetek?""
A 2. 3. mondatod egy egy kijelentés. Miért kell megkérdezni hogy a nagy nagyobb e mint a kicsi (vagy ennek megítélése kihívás)?
Kedves Attila fedd fel magad.
Ha te ennyire együgyű, menj be egy új boltba, vegyél egy új autót és le ne térj a beton útról mert csak bajod esik.
Ha ennyire Ász vagy akkor mond meg kit tisztelhetünk benned.
Egyben biztos vagyok átlag ember nem lehetsz.

Bárhova, bármikor, bármivel.
#1950     2012.12.26. 13:26     1 embernek tetszik    

Attila9
Hajdúszoboszló
12 mániapont

írta Jamesz 2012.12.26. 12:51


Rosszul értetted, a kocsiban alvásra értettem a szenvedést.
#1948     2012.12.26. 13:08        

Jamesz
Szigethalom
647 mániapont

írta Attila9 2012.12.26. 12:10


Ha te már egy panzióban .... ágyban párnák közt , fürdőszoba és Wc. közelségében szenvedsz ...akkor tényleg nagyon meg kell gondolnod milyen fajtát , tipust veszel .
Neked ...meg nekem is ....ezek szerint Lalipapival vagy Józsibával kellene beszélni !!! :-)))

Ha ülhetsz ne állj , ha fekhetsz ne ülj....
#1945     2012.12.26. 12:51        

Attila9
Hajdúszoboszló
12 mániapont

írta DEP76 2012.12.25. 20:58


Én pl. már régóta kalandozok, csak kombi személykocsival. Alszom panzióban, ismerősöknél, sátorban, kocsiban / szenvedés/. Ezért gondolok lakóautóra.
#1944     2012.12.26. 12:10        

GaborApa
Turkish Valentine
3239 mániapont

írta Attila9 2012.12.26. 08:23

Elnézést, nem világosan kérdeztem. Van aki azt mondja hogy a szimpla kabinos, vagy king-cabos típusú pickupon a súlypontelosztás kedvezőbb. Én még arra is gondolok, hogy ezeken több hely lenne a felépítménynek. Mi a véleményetek?
Ez a két dolog egymásból következik.10_02_kacsint.gif

A pickup felépítményekkel a legnagyobb probléma, hogy a hátsó tengelyeket könnyen túlterhelheted,
tehát minél előrébb tudod tenni a felépítményt annál jobban tudod az első tengelyek felé tolni a súlypontot.
(mindenképp a hátsót terheled jobban, de minden kg-mal amit az elsőre tudsz terhelni, annyival kevesebb jut a hátsóra)

Ha még a platón is túlnyúlik a felépítmény gondolj a kétkarú emelőre. Itt a hátsó tengely az alátámasztás. A túlnyúlás súlya a többszörösével fog hatni a hátsó tengelyre, miközben az első tengelyre nézve csökkenti a terhelést.

A berendezésnél is arra kell figyelni, hogy lehetőleg minden nehéz dolog (akku, víztartály, hűtő) minél előrébb és minél alacsonyabbra kerüljön, de sajnos pont elöl van kevesebb hely.

Mindenhol ... otthon
#1943     2012.12.26. 11:51        

kanapekamred
Budakeszi
103 mániapont

írta Jamesz 2012.12.25. 22:03
Csabának igaza van ebben , hisz tulajdonképpen itt először is kell egy erős késztetés a lakókocsizásra !

Ha ez megvan akkor logikusan már azt is tudja az illető.... mi az ami az ilyen életformában megragadta .

Így nagyjából már az is kirajzolódott....milyen szerkezettel venne szívesen részt ebben .

Ezek után már csak az hiányzik ...tudnunk kellene , hogy ő ehhez milyen anyagi háttérrel rendelkezik .

Aztán persze...mindegyikünk mást ajánlana !

Mert ezek a tanácsok nekem mindig olyannak tünnek ...mintha valaki azt kérdezné ....szexelni akarok , első lenne ..mi a véleményetek milyennel kezdjem ??

Mit mondanánk ??? fiatalt szűziest, öreg szakértőt , szőkét , barnát , feketét , vőrőset , karcsút , molettet ...stb.???

Ebben csak az látszana egyedül ...tulajdonképpen nekünk mi tetszik !!!10_03_lol.gif

10_03_lol.gif

jó példa.

havaj dizsi káó okto lak
#1939     2012.12.26. 08:42        

Attila9
Hajdúszoboszló
12 mániapont

írta Blue 2012.12.25. 18:05


Elnézést, nem világosan kérdeztem. Van aki azt mondja hogy a szimpla kabinos, vagy king-cabos típusú pickupon a súlypontelosztás kedvezőbb. Én még arra is gondolok, hogy ezeken több hely lenne a felépítménynek. Mi a véleményetek?
#1938     2012.12.26. 08:23        

Jamesz
Szigethalom
647 mániapont

Csabának igaza van ebben , hisz tulajdonképpen itt először is kell egy erős késztetés a lakókocsizásra !

Ha ez megvan akkor logikusan már azt is tudja az illető.... mi az ami az ilyen életformában megragadta .

Így nagyjából már az is kirajzolódott....milyen szerkezettel venne szívesen részt ebben .

Ezek után már csak az hiányzik ...tudnunk kellene , hogy ő ehhez milyen anyagi háttérrel rendelkezik .

Aztán persze...mindegyikünk mást ajánlana !

Mert ezek a tanácsok nekem mindig olyannak tünnek ...mintha valaki azt kérdezné ....szexelni akarok , első lenne ..mi a véleményetek milyennel kezdjem ??

Mit mondanánk ??? fiatalt szűziest, öreg szakértőt , szőkét , barnát , feketét , vőrőset , karcsút , molettet ...stb.???

Ebben csak az látszana egyedül ...tulajdonképpen nekünk mi tetszik !!!10_03_lol.gif

Ha ülhetsz ne állj , ha fekhetsz ne ülj....
#1936     2012.12.25. 22:03     2 embernek tetszik    

DEP76
DEP Tanya
147 mániapont

írta Blue 2012.12.25. 18:05


Erre válaszolok de Attilát megszólítva.

Ezt az utazási formát mi akik csináljuk mind nagyon szeretjük.
Viszont azt tudni kell ,mindenképp igényel némi felkészültséget.
Itt gondolok eleve navigációs ismeretekre ,érzékre. Probléma megoldó képességre, mert olyan nincs hogy nem történik valami.
Én már vágtam ki a haspáncél lemezei közél felcsúszott karót ,létfontosságú cuccok közül, láncfűrésszel.
Turbohűtő vezetékem eldurrant a leghozzáférhetetlenebb helyen, pe flakon folttal csináltam be egy aba bilinccsel, szétforrázva a mellemet.
Volt hogy belém rohantak alám hátulról, láttam a tükörből a leforduló széthulló lámpáimat. Összeraktam amennyire tudtam ott a helyszínen később cseréltem.
Ezekben az volt a közös, hogy nem a balfékségem miatt történtek. Pedig néha van hogy úgy jön ki.
Rengeteg élményem van ebből a kalandozási formából, de csak olyannak ajánlom aki felkészült ,mert mindig van olyan amit meg kell oldani.
Azt is mondhatnám ,ha rendesen csinálod akkor minden nap kihívás.
Maga a lakóautózás is mindenkinek tetsző utazási forma ,de szerintem nem való mindenkinek.
Van aki elindulni sem mer ,több ezer kilométeres útra mert nem bízik magában.
Ott a bepakolás amit általában az asszonykák koordinálnak, felelősségteljes munka. A miénk az autók felelős felkészítése.Ez stresszt is okozhat, főleg ha "a milessz ha " kérdést nem tudja valaki leküzdeni.
Az utat le kell vezetni, és élvezni kell, mert akkor mi értelme. Ez nem lehet feladat, akkor már semmit sem ér.
Nem biztos hogy minden az elképzelések szerint sikerül, és akkor improvizálni kell.
Nem tudod sötétedéskor hogy hol fogsz aludni, akkor mi lesz.Ezt és ilyen dolgokat tolerálni kell. Ha nem egyedül vagy akkor mindezek a dolgok hatványozódni fognak.
Sok ilyenre kell felkészülni ,és legtöbbjét válrándítással megoldani.
Ez egy MÁNIA, vagy fertőzés.
Szerintem mielőtt bárki bele áldozna komolyabb pénzt ,az próbálja ki egy bérelt kocsival, és döntse el hogy tetszik-e neki.
Ahogy a Kék laguna film is megmutatta a szép oldalát a dolgoknak, azért annyira látni kell a dolgokat, hogy a Számkivetett a Tom Hanks-sal közelebb állt a valósághoz.

4x4 felező, eljutunk mindenhova
#1932     2012.12.25. 20:58     3 embernek tetszik    

Blue

291 mániapont

írta Attila9 2012.12.24. 08:34


Úgy gondolom, a válaszok komolyabb és tartalmasabbak, mint amire a kérdések mögött a kérdezőnek szüksége van.
Ha a kérdések eljutnak, egy komolyan szintre szívesen segítek.

Bárhova, bármikor, bármivel.
#1926     2012.12.25. 18:05        

Attila9
Hajdúszoboszló
12 mániapont

írta Attila9 2012.12.23. 23:09


Én még pick-upot sem láttam, csak messziről. Rosszul kérdeztem. Milyen típus/ok/ lenne
a legalkalmasabb erre a célra? Én másra nem tervezem használni.
Köbcenti, lóerő mindegy? A háromféle kabinnak van jelentősége?
Négyajtós, king, king-cab, kétajtós.
#1909     2012.12.24. 08:34        

Attila9
Hajdúszoboszló
12 mániapont

írta Jamesz 2012.12.24. 00:41


Ez így egy kissé nehéz . Most egy percre fordítsuk meg a dolgot !!!

Én most akarok egy személygépkocsit venni a családnak....szerinted milyet vegyek ???

Milyen típusú kocsi a legalkalmasabb erre? Másra nem akarom használni.
Köbcenti, lóerő mindegy? A háromféle kabinnak van jelentősége?
Négyajtós, king, king-cab, kétajtós.
#1908     2012.12.24. 08:27        

Jamesz
Szigethalom
647 mániapont

írta DEP76 2012.12.23. 22:43


Én már vettem.
Csak én az én igényeimnek vettem.
Hétköznapokon szénabálákat visz, néha gerendát ,téglát, vagy töltésoldalban rendsodrózok vele.
Gondolom neked másra kell. Azt tudom hogy nem is öten használjátok majd.
Az irányt neked kell kitalálni, mi csak segíteni tudunk.

Nekem a DEP pickupja akkor tetszik , amikor elszáguld északkelet felé...üresen ...aztán rövid idő belűl mindenféle hússal tele érkezik vissza délnyugat felől.....
Roppant szimpatikus kis terepjárót ismertünk meg benne !

Ha ülhetsz ne állj , ha fekhetsz ne ülj....
#1905     2012.12.24. 00:50     2 embernek tetszik    

Jamesz
Szigethalom
647 mániapont

írta Attila9 2012.12.23. 23:09


Én még pick-upot sem láttam, csak messziről. Rosszul kérdeztem. Milyen típus/ok/ lenne
a legalkalmasabb erre a célra? Én másra nem tervezem használni.

Ez így egy kissé nehéz . Most egy percre fordítsuk meg a dolgot !!!

Én most akarok egy személygépkocsit venni a családnak....szerinted milyet vegyek ???

Ha ülhetsz ne állj , ha fekhetsz ne ülj....
#1902     2012.12.24. 00:41        

Attila9
Hajdúszoboszló
12 mániapont

írta DEP76 2012.12.23. 22:43


Én már vettem.
Csak én az én igényeimnek vettem.
Hétköznapokon szénabálákat visz, néha gerendát ,téglát, vagy töltésoldalban rendsodrózok vele.
Gondolom neked másra kell. Azt tudom hogy nem is öten használjátok majd.
Az irányt neked kell kitalálni, mi csak segíteni tudunk.

Én még pick-upot sem láttam, csak messziről. Rosszul kérdeztem. Milyen típus/ok/ lenne
a legalkalmasabb erre a célra? Én másra nem tervezem használni.
#1899     2012.12.23. 23:09        

DEP76
DEP Tanya
147 mániapont

írta GaborApa 2012.12.23. 21:54

A főoldalon a "nap képe" most nektek szól.

Ott a Mikulás lábából nyílik a WC ajtó 10_02_kacsint.gif

És megmutatja az asszonyát is. Nem úgy mint Kalambó.:)
Lehet a Mikulás gépe a pick up, kell neki a hóban.
Úgyis láttam egy videót amiben lemészárolták az előző kabriót.
Biztos a vadászbiztosító szívatja a károsultat,mert nem veszi komolyan az adatait.
:)

4x4 felező, eljutunk mindenhova
#1898     2012.12.23. 22:55        

DEP76
DEP Tanya
147 mániapont

írta Attila9 2012.12.23. 22:38


Te milyen autót vennél?

Én már vettem.
Csak én az én igényeimnek vettem.
Hétköznapokon szénabálákat visz, néha gerendát ,téglát, vagy töltésoldalban rendsodrózok vele.
Gondolom neked másra kell. Azt tudom hogy nem is öten használjátok majd.
Az irányt neked kell kitalálni, mi csak segíteni tudunk.

4x4 felező, eljutunk mindenhova
#1897     2012.12.23. 22:43        

Blue

291 mániapont

írta Attila9 2012.12.23. 22:07


Ezt tudom. A Kárpátokban, főleg Erdélyben akarok túrázni.

Nagyban függ a "túra" aszfalt utáni részétől.
500 kg feletti dobozzal már nagyon billeg és nehéz, terepre.
Kezdetnek beszélj a Jameszal, mert a hátulját leteszed valahol a gépel meg magába bárhova, messzebb eltúrázol mint egyben.

Bárhova, bármikor, bármivel.
#1896     2012.12.23. 22:40        

Attila9
Hajdúszoboszló
12 mániapont

írta DEP76 2012.12.23. 22:18


Mindenképp az autót válaszd ki.
A felépítmény nem jó bármelyik kivitelre vagy típusra.
A cab star-nál kb 40 centivel több platód van.
A 2006-ig Mitsunál, és az újabb típus között mínusz 10 cm a különbség.
Nissan és Mitsu mérete sem ugyanaz. Tojota megint rövidebb.
A platómagasságot nem is említem, plusz szerintem a rögzítés is kérdés.
Azért ha én viszem azért az megnyugtat hogy ,centi pontosan illeszkedik a helyén .
Néha jól jött Albániában amikor lefelezve jöttem felfelé és csak a motorlemezt láttam magam előtt.
Találkoztam menet közben az Adriatik Tropik mezőnnyel, akik érdeklődtek ,hogy merre tovább. Amikor elmutogattam a térképen akkor mondták ,hogy őnekik az kemény. Mind állat épített kocsikkal voltak, fullra terepre felkészítve. Akkor kicsit elbizonytalanodtam.:) Most már élmények.:)
Ezért is kell tudni ,mi a szándékod vele.

Te milyen autót vennél?
#1894     2012.12.23. 22:38        
1
2
3
4

Kapcsolódó anyagok

Egy klasszikus születése

Beküldte: Nemo25
kalandozni, bármilyen terepen...

Hasznos volt ez a tartalom? Adj rá értékelést!
Így értékelték a többiek: